Stylowe akcesoria do iPhone’ów czyli skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów do marki Apple

logo AppleFirma Apple prawdopodobnie nie odniosłaby tak dużego sukcesu, gdyby nie postawiła na odpowiednie pozycjonowanie swoich produktów w odpowiednich grupach docelowych. Częścią tego procesu było również tworzenie różnych dodatków i gadżetów do flagowych produktów Apple (iPhone i iPad) i współpracowanie z producentami różnych akcesoriów, które pozwalały profilować ich wygląd i możliwości.

Jednym z najważniejszych kategorii produktów dla iPhone’ów stały się różne designerskie obudowy i etui. W czasie kiedy wchodziły na rynek liczyła się przede wszystkim estetyka i niska cena w tego typu segmencie, firmy produkujące akcesoria iPhone postawiły jednak na coś więcej – na kreatywność, stylowy wygląd, design i wygodę. Kwestia ceny zeszła na drugi plan, gdyż wielu fanów iPhone’ów było gotowych wyłożyć naprawdę duże pieniądze za akcesoria wysokiej klasy, za akcesoria jedyne w swoim rodzaju, estetycznie wykonane i funkcjonalne.

Dla wielu miłośników iPhone’ów to właśnie użyteczność i wygląd są najważniejszymi cechami telefonów, na drugi plan zeszły parametry techniczne czy niskie ceny. Jak się okazało strategia okazała się słuszną, stworzono odpowiedni wizerunek firmy, marka dotarła błyskawicznie do określonych grup docelowych (ludzi młodych, ambitnych, chcących się wyróżnić).

Dziś zarówno iPhone’y, jak i akcesoria do iPhone’ów należą do najpopularniejszych urządzeń tego typu, i choć w Polsce jeszcze nie widać tego w takim stopniu jak w USA, Wielkiej Brytanii czy Francji, to jednak również u nas marka Apple zaczyna kojarzyć się z określonym stylem życia i systemem wartości.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Akcesoria do smartfonów i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz